Mys mitt i veckan

Igår var jag på en arbetsintervju på ett café. Det kändes riktigt bra och isf. skulle jag jobba endast vardagar och inget kvällsjobb heller. Hur många inom restaurang har dom underbara arbetstiderna? Men jag vet, jag ska inte hoppas för mycket. Jag blir förmodligen besviken.

Idag käkade Viktor sin typ femte selma och nu tycktes han bli lite trött på semlor. På tiden tänkte jag och käkade lite mer av min jordgubbscheesecake.


Ikväll kommer Linda hit och det bjuds på räkmacka. Det ska bli trevligt med lite umgänge och vem vet, kanske planer inför helgen också.. Skulle vara kul att gå ut för en gångs skull.




Kommentarer
Postat av: Anonym



Du är snygg. Jättesnygg.

2010-02-01 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0