JAG HAR FÅTT JOBB

Jag och Linda hade skitkul i fredags. Det var tamejtusan en av dom bästa utekvällarna på länge. Vi drack white russian och träffade Zebbe. Och vad kan bli bättre än att möta Zebbe på fyllan? Jag vinglade sent hem och totaldäckade och hade inte alls i tanken att jag förmiddagen därpå skulle träffa Viktor pappa och åtminstonde se anständig ut. Jag mådde inte OKEJ den dagen.
Men jag tog mig igenom den samt en 3-rätters middag som tog emot en aning.
Dagen därpå sov jag länge och tog sedan en promenad i det fina vintervädret.


Och sedan i måndags har jag faktiskt jobbat. Man märker att man vart ledig för länge när man inte kan somna förrän två på natten för att man har vart vaken så länge alla nätter innan.
Jag jobbar iaf. som restaurangbiträde i ett hälsokök som ligger vid universitetet. Det är inte heltid så jag får fortsätta söka, men det är ett glatt och trevligt gäng som jag jobbar med!


Så nu är det väl sängdags för mig snart antar jag..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0