Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta

Allt är verkligen uppstyrt nu. Och jag gillar det. Jag har jobb, Viktor har jobb, vi trivs sjukt bra både där och på fritiden. Jag vågar nog säga att jag inte kan ha det så mycket bättre just nu. OCH SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DENNA KÄNSLAN.  Det var sjukt längesen jag mådde såhär bra, och nu förtjänar jag det verkligen.


Detta året ska bli det bästa året på länge och jag ska bara suga i mig allt som kommer i min väg. För man ska leva medans man kan. Man vet aldrig vilken dag som blir ens sista.

Kommentarer
Postat av: Klara

vad glad jag blir, du är verkligen värd det här kära vännen!! Lev livet, sug i dig som en svamp och väx som person så att du blir lika stor som sthlm. det är härligt! ;D <3

2010-02-14 @ 10:37:10
Postat av: Lasse

Nice, katta! Fan vad gött det låter.

2010-02-15 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0