Tisdag (bara)

Buäää. Jag är rädd för att jag börjar få dålig syn. Jag får ont i huvudet när jag kollar på tv och det  blir lite suddigt ibland. ( Har fortfarande inte kommit fram till om det är inbillning eller ej) . Så det blir optikern för mig nästa vecka antar jag.


Med risk för att verka tantig så har jag idag bakat min allra första mazarinkaka. Satt som ett smäck! Lite stabbig med det fick gå.
Med risk för att verka ännu tantigare så har jag även tagit min dagliga powernap. Satt som en käftsmäll!
Haha, vad uttråkad jag kommer bli när jag blir gammal, jag har ju redan gjort allt i förväg? Det är väl gungstolen och stickorna som gäller antar jag.




TÄNK VAD SKÖNT ATT VARA LEDIG I DECEMBER.
Vännermaraton Lisa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0