kompis det går bra nu



Fasen vilket skönt jobb jag har.


1. Jag jobbar dagtid

2. Jag jobbar halvtid

3. Jag bestämmer själv när jag vill jobba

4. Jag får sitta och styra up hemsidan och åka iväg och fota villor

5. Fri ute-lunch (ibland)


Ikea hörde av sig igår också och ville ha in mig på några dagar i juli/augusti. Det är bra att få in en fot där igen så man kan ta några dagar extra ibland. Sen ska det bli kul att träffa folket också såklart.

Igår gick jag på Kims skolavslutning med resten av familjen. Hampus var med, och fasen vad stor han har blivit. Lånade Viktors systemkamera och kände mig som en riktig fotograf! Så den ska jag låna mer har jag bestämt.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0