Don't you love the life you killed?

I måndags kväll räknades jag som Sverige-bo för första gången på nio månader. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte till Norge, det var det bästa jag kunde göra.
 Sista helgen var riktigt bra i Oslo, men också väldigt jobbig. Det var vemodigt att lämna jobbet och arbetskamraterna (och min älskade sambo såklart)  samt det otroligt fina staden som man inte kan låta bli att bli kär i. 
Jag kommer komma och hälsa på for sure.

 Idag var första dagen på mitt nya jobb.  Jag var tvungen att hälla i mig kaffe för att inte somna under all inlärning. Inte för att det var oitressant utan pga min rubbade dygnsrytm. Det ska bli skönt att komma in i den vanliga igen och få kvällarna fria. Dethär kanske inte blir så tokigt ändå. Trotts allt.


Igår sprang jag på Tessa helt oväntat.
Det var nog den bästa jag sprungit in i på riktigt länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0