Anywhere is paradise

Borta bra men hemma bäst. Jag vet inte om den stämmer in lika bra alla gånger. Det är väldigt skönt att vara hemma på ett sätt, men på ett annat vill jag bara bort. Jag vill ut och resa och se alla dom där sakerna som jag drömt om. Jag vill bort härifrån och uppleva saker, träffa nya människor och få lite perspektiv. Jag vill lära mig nya saker, se hur andra har det och bara leva livet.  Jag har väntat på det här så länge. Jag behöver inte göra det på en gång, jag vill bara ha det inom räckhåll.

Jag är trött på alla mallar och regler som man tvingas leva efter. Allt man ska göra, vad folk förväntar sig osv. Jag vill bara lämna alla mina räkningar samt ica-kortet och sticka. Det här är ändå något som kommer finnas kvar.




Kommentarer
Postat av: The Man With Three Names

u p p d a t e r a :)

2009-07-09 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0