Göteborg, here we come

Idag har jag jobbat min första dag på IKEA på snart ett år. Jag var riktigt nervös igår för hur det skulle gå, att jag skulle ha tappat massa rutiner osv. Men det gick riktigt bra och jag är stolt över mig själv.  Men jag är mer nervös inför nästa torsdag då jag ska öppna resturangen all by myself.  Huh

Imorn ska jag och Viktor till mina gamla kvarter i götet. Ska bli skönt att komma iväg lite, träffa lite gamla godingar och se sig runt lite. Tråkigt nog vill inte Viktor gå på liseberg. Alla gillar väl att åka karuseller? Jag fattar inte. Jag ska försöka få min vilja igenom. 
Tack Sandra för lånet av gps:en, nu slipper vi hamna fel ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0