En hel del hofors kommun

Igår såg jag en helt annan sida av hofors som jag aldrig tidigare har sett. Jag och Viktor var ute och gick så tog vi vägen upp mot hammardammen och kyrkogården. Jag blev faktiskt riktigt tagen. Jag har aldrig tidigare sett dessa vackra vyer i hofors. Även fast jag vet att bara genom att säga ortens namn drar man ner det hela ganska rejält. Efter det så hamnade ja framför spisen som vanligt.  Som tack fick jag en tablettask och choklad framför tv-soffan.        Lyxigt eller ej?

Idag har jag äntligen lämnat in min bil. Det är ett flertal saker som lär fixas innan hon är färdig för våran göteborgsresa. Hoppas allt går vägen (hihi).
På vägen till bussen matade vi en häst och kollade in torsåker en sväng. Man blir lite nostalgisk när man tänker tillbaka på allt.







Det här kommer jag att få spö för.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hemsk bild men gud vad jag längtar tillbaka ibland haha

2009-09-16 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0