Gónatt

I fredags var jag i Stockholm och kollade på Lindas slutprov för frisörutbildningen. Dom var riktigt bra allihopa och det var skitkul. Synd att jag inte kunde stanna över natten då festen skulle fortsätta. Och jag är inte den som är den men Backstreet boys skulle visst ha efterfest där efter sitt uppträdande i Globen. Och när man har chansen att snacka med Brian som man drägglat över för tio år sedan ska man väl ta chansen?  Oturligt nog gjorde inte jag det.
Jag tog en lussebulle och åkte hem istället.


Lördagen betod av en ordentlig sovmorgon och en tripp ut till Gysinge där jag skulle hjälpa Mirris med serveringen. Henne träffar jag allt för sällan. Det blev inget julbord till middag den dagen utan en blodig biff med hemmagjord bea, sitter ganska fint det också! Men som jag längtar efter julskinkan men seeenap.


Och vad fasen har jag gjort dom tre dagarna efter dessa?  Slängt lite saker på skroten, hängt med lillebrorsan och tvättat bilen typ. Hah. Jag börjar känna mig riktigt rastlös och att jag inte gör någon nytta utav dagarna. Man vill ju känna att man har gjort någon bra så man kan sova med gott samvete. Jag drömmer skitmycket om nätterna också, det är nog ett samband. Det tror jag.


Imorn ska jag söka jobb och lägga ut min bil på annons. Så snälla, köp den bara bara baraaaaaa.








Kommentarer
Postat av: Klara

Jag saknar dig vännen <3

2009-12-10 @ 13:15:34
Postat av: What´s up homie?

Nu har du fått din julskina med senap! MUMMA.

2009-12-10 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0