crappy new year

Sitter och väntar på att badrummet ska bli ledigt så man kan fixa sig lite. Sen är jag fit for fight. Hela dagen har mer eller mindre gått åt till förberedelser inför ikväll. Det är tre rätters som gäller och det har jag nog inte käkat sen restaurangskolan.


Igår blev det bingolotto och vin. Viktor fortsätter att gnälla om vilken kärring jag är som spelar, men det är faktiskt inte bara jag.  Men efter två nitlotter så funderar jag att lägga bingon på hyllan ett tag.


Jag tror på ikväll. Det gör jag. Och jag tror på 2010. Efter mitt kassa år under 09 så kan det nog bara gå åt ett håll. Oj vad jag tycker synd om mig själv. Nu ska första ölen knäckas. Wohoo.


GOTT NYTT ÅR.


Kommentarer
Postat av: Klara

GOTT NYTT ÅR!! <3

2010-01-01 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0