sommaren 08 är redan här

Shit vad jag längar tillbaka. Jag skulle kunna ge vad som helst för att ta studenten en gång till . Har precis suttit och kollat igenom alla gamla bilder. Det var nog den bästa dagen i mitt liv. Det är jag nästan säker på. Och att det var så grymt bra väder är bara en ytterligare bonus. Jag saknar alla från förr. Själva samhörigheten och gemenskapen. Vi var ett härligt gäng på hr. Jag vill ha en reunion snart. Och jag vet redan hur den skulle se ut.
För så bra känner jag oss.

Det finns nog en sak som jag är lite bättre på än dom flesta. Och det är nog att tycka synd om mig själv. Jag ska inte påstå att jag gör det ofta. Men jag gör det.
Jag är faktiskt helt övertygad om att det är hälsosamt i en viss mån att tycka lite synd om sig själv ibland. Man behöver ta sig lite tid att rensa ur all skit som finns där i bakhuvet. Även hur bra man har det. För jag brukar omedvetet samla på mig massa skit som jag inte orkar ta itu med just för tillfället. Och ja, den kommer ganska snabbt ikapp mig. Och nu har jag ju inte Lisa här som min psykolog heller. Men jag lär säga att det går bättre än vad jag trodde från början. Och jag hoppas så grymt mycket att du och jag kommer att stå och skrika oss hesa till hellström i sommar. För isf, då skulle jag inte begära så mycket mer faktiskt. Just nu alltså.

Jag ska försöka göra denna sommaren till en 06:a. Jag vet att det är riktigt svårt, men jag ska verkligen försöka. Jag har ju ganska mycket konkurrans att kämpa emot. Men jag kommer inte ge mig så lätt. Jag ska inte försöka återuppleva det som varit, för saker och ting är aldrig lika bra som första gången. Så därför måste jag hitta på en hel del med nya saker.  Och mitt liv nu har inte många likheter med det jag hade för två år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0