NU ÄR DET MAJ FÖR FASEN

Jag hade verkligen inte planerat alls vad jag skulle göra på sista april. Jag kände mig inte så jättetaggad på fest heller. Men sen hör brorsan av sig och säger att det blir grillning och bärs. Det var kul att se både han och Moa och gänget. Moa har blivit riktigt stor nu och jag är övertygad om att dom kommer bli skitbra föräldrar! Längtar tills den lille kisen ser dagens ljus.
Vi hade en egen kase på gården med massa bröte som dom slängt ihop. Richard hade gått och sneglat på den i flera veckor och runt kl 19 kunde han inte vänta längre, den höll bara i typ en timme sen var det roliga över.
Tro det eller ej men jag var faktiskt ut på gästis! Det var jäkligt kul att se alla och saknar allt ibland.
Jag snackade med en gubbe som lyckades övertala mig om att han var kriminaltekniker, det tyckte jag lät ballt. Undra hur mycket sanning det låg i det?

Vaknade upp idag och mådde piss. Jag brukar alltid vakna tidigt men nu sov jag typ till halv ett. Sen skjuttsades jag hem och Richard och Moa kollade in lägenheten i sitt nya skick.
Ikväll blir det lugnt och tänkte dra ihop ett litet film gäng. Det blir mysigt.

Nästa vecka ska jag börja på team telia, har haft utb. på det nu i två dagar. Jag vet inte om jag är redo, känns som det är så mycket att hålla reda på. Det blir för stort ansvar helt enkelt. Och jag är jätteduktig på att slänga på alla andra ansvaret så att jag slipper, men inte den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0