lördag hela veckan lång

Kickoffen som vi hade i torsdags var över mina förväntningar. En riktigt bra föreläsare som fick en att öppna upp ögonen lite och påminna en om det man redan visste, men kanske inte tänker på tillräckligt ofta.
Öl som jag hade hoppats på blev det och det blev även tävling i form av sumobrottning. Vårt lag vann och glad blev jag för det.

Natten till i fredags blev riktigt hård. Vaknade kl 2 och var hur pigg som helst så jag somnade inte om förens runt 5 igen. Sen blir man så jävla stressad också när man vet att man snart ska upp igen, och det hjälper en ju inte precis med att somna om tungt igen. Efter det insåg jag att jag inte skulle orka med en utekväll så jag och syrran åkte in till gävle och handlade lite ist. Sen blev det en lugn kväll med film.

Har precis kommit hem från valbo där jag hjälpte pappa med målningen. Målade ena gaveln och det tar verkligen musten ur en att stå i solen hela tiden. Men envis som jag är lär man ju ta varje tillfälle i akt att få lite färg på sig. Så att jag slipper se ut som ett albino när jag nästa helg kommer sitta bredvid Lisa, som bredvid mig , kommer att se ut som om hon kommer från ett helt annat land.

Ikväll ska jag ut och gå en sväng och efter det ska jag och lelle kolla på eurovision. Avslappnat, idag igen alltså. Och jag är grymt sugen på morötter med dip :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0