Jag tror jag har lyckats fånga sommaren i min bakficka!

....och där har den lyckats vara i nästan tre dagar nu.  Det här har nog varit den skönaste helgen på riktigt länge.
I fredags tog jag och zebbe en glass(twister såklart) i stadsparken.  Sen cyklade vi hem till mig och satte oss på balkongen med en kall öl i handen och diskuterade lite filosofier.. Efter det så träffade vi nelson och ligan och åkte till centro, och deras uteservering! Kvällen avslutades med en mosbricka med räksallad.


Igår målade jag pappas hur i stort sett hela dan. Det var riktigt skönt faktiskt, var ute i värmen hela tiden. Jag drack nog ganska många liter vatten.  Det kommer bli riktigt snyggt när det är klart. Det tvekar jag inte en sekund på.
Mot kvällningen åkte jag på musikal, sound of music tror jag den hette. Det var inte riktigt min grej, men nu har jag iaf provat något nytt och så hemskt var det ju faktiskt inte. Dessutom fick jag ju umgås med trevligt sällskap. 
Idag fyller mamma 40 så vi ska grilla och kalasa som man brukar göra. 
Tiden går så fort så man inte vet vad man gör av den.

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0