29 maj

Det har varit så sjukt bra väder nu dom senaste dagarna. Oturligt nog så jobbar man så att man inte kan ta del av värmen lika mycket som man önskade. Men så fort jag får en tid över så springer jag ut och försöker få lite färg. För jag kommer inte få mycket sol i sommar.
Det tråkigaste med min lägenhet är nog att jag inte har någon kvälls sol. Och man känner sig som en sjukt dålig människa av att sitta inne när det är sånthär väder. Så jag har börjat gå ut och gå igen. Det är riktigt skönt. En del med lelle och en del med mamma.  Aldrig själv.  Jag tycker det blir så långtråkigt och har svårt att veta vad man ska fokusera tankarna på. Och det blir så tillgjort om jag försöka "komma på" vad jag ska tänka på för att få tiden att gå, så då äre lika bra att utesluta det på en gång.

Jag längtar tills på lördag. Då är det jag, Lisa och bessemerfesten som ska supa ikapp.  Jag ska bara jobba mina 8h först. Och visst vill inte ni åka och shoppa när det ser ut att bli sånthär kanon väder i helgen?;)

Kommentarer
Postat av: lisa

IKVÄLL ÄR DET DU&JAG!!

2008-05-31 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0