you and i collide

Igår hade jag världens bästa förmiddag.  Jag började med att åka till pappas kontor och ta en kopp te, efter det så åkte vi och kollade på handtag till mina skåpsluckor.  Efter det hade jag lite tid över innan bussen gick till jobbet så då gick jag och väckte zebbe en stund :) När jag sen går på bussen så stöter jag på Klara som jag inte sett på ett bra tag! Hade en hel del att prata om.  När jag väl är framme i hofors stöter jag även på Tessa! Så jag vet inte, hela förmiddagen bestod mest av ett stort lyckorus.

"Varför har du kompisar som du aldrig träffar för?!"
Ja, det undrar jag också. För varje gång jag se er så blir jag överlycklig. Känns som man inte har tid med allting. Och alla bor ju inte i närheten heller, tyvärr.  Det som känns så skönt är att varje gång man träffar er så känns det inte ens som vi vart ifrån varann en sekund. Allt blir desamma.

Jag har planerat sedan länge att jag ska till folkan idag eftersom jag aldrig är ut i hofors. Men jag känner mig inte alls sugen längre. Så jag vet inte, jag skiter nog i det. Jag tror jag har blivit riktigt tråkig. Vilken jobbig känsla.
Men på lördag blir det antagligen lite alkohol iaf, då blir det efterlängtade torsåker.


image16image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0