tisdag

Jag vill på hultan! Ska bli ett par riktigt bra band som kommer. Och hellström har jag velat se hur länge som helst. :) Det skulle vara grym mysfaktor på sommaren. Synd bara att dom har placerat den just när alla tar studenten, där får dom ta och tänka om tycker jag.  Men riktigt sugen, om ekonomin skulle tillåta det.

Idag har vi beställt lite tapeter så vi kan hämta upp dom på torsdag :) Så att vi har möjlighet att fixa lite i helgen då jag äntligen är ledig!! Sen såg jag att den soffa som jag tänkte köpa har dom sänkt priset på, how lucky am I?:D Dessutom har jag funderat ganska starkt på att inhandla min älskade gröna dell dator snart.

Idag på gymmet så kom chefen in och började hålla tal om att många hade gnällt på att dom inte ville ha musik i salen på mornarna (russinen) och att vissa ville det. Hon sa att hon ville att alla skulle trivas och att man skulle diskutera det där sinsemellan och komma fram till en lösning. Det var så roligt att se, för alla äldre ställde sig i en rund ring och verkligen diskuterade om dom skulle ha musik eller inte. Medans jag lyssnade på min ipod och tränade vidare :) Men det är sant, gud vilka stora problem dom äldre har!

Sen vill jag har en gammal tantcykel att ta mig fram på. Så jag ska kolla runt lite om jag hittar någon bra. Efter att ena jag hade har blivit stulen och den andra misshandlad (misshandlad, eller schmis
chandlad, korvkö, eller korvlöööö?) får jag hoppas på bättre tur denna gången.

So long.

Kommentarer
Postat av: madde hagman

haha, jag tar mig griheten o läser din blogg :) haha. börja skratta när jag läste ...schmis
chandlad, korvkö, eller korvlöööö... för det första älsakr jag björn, och för det andra så HÖR jag verklige dig imiterna honom, haha..

2008-03-11 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0