påsk

Slutet på veckan har varit hektisk men god som hallon i Tessas trädgård. (där fick jag till det.)
I fredags var jag, pappa och kim i min lägenhet och fixade så mycket som vi hann med. Sen åkte vi till farmor på påskmiddag, den enda för min del. Det var trevligt och som vanligt lagade hon 20 olika rätter och man var tvungen att ta av allt så på slutet var det riktigt kämpigt måste jag erkänna, trotts att jag är duktig på att stoppa saker i mun.

Efter besöket åkte jag och Klara på bio i Gävle. Vi gick på angel trotts att det inte alls är min filmsmak, men man måste ju prova lite nytt, och den var helt okej faktiskt. Kvällen slutade i ett hus där folk satt och drack och jag fick skjuttsa hem alla. För ovanligheternas skull.

I lördags var det sjukt lugnt på jobbet vilket jag tackade gud för. Efter att jag stått där och i stort sett inte bidragit med nått så åkte jag till torsåker och knackade på Tessas dörr.
Vi skulle på fest hos engis för han fyllde, så dit åkte vi. Var kul att se alla som man inte sett på ett bra tag, men det började bli lite segt tillslut och då åkte vi hem till min bror och hälsade på :)
Även där fick vi nog så då tog vi tillslut beslutet att åka till sandviken och gå ut. Utång blev det inte men white russian förtärdes så det behövdes inte så mycket mer för att jag skulle bli nöjd.

Igår vaknade jag upp med världens baksmälla och tyckte riktigt synd om mig själv. Mer än vanligt faktiskt. Så nu inser jag att jag har börjat bli gammal när det blir sådär illa. Jag ska nog börja tänka på refrängen.
Jag tvingade mig igenom dan på jobbet vilket inte var så jätte farligt eftersom det var riktigt lugnt då med.
Efter det köpte jag badrumsskåp till både över och under och jag är riktigt nöjd :)

Och i lägenheten har jag spenderat hela min förmiddag med att städa och få bort den satans fula tapeten från dörrarna :) Mamma tapetserar hallen och det blir grymt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0