obo

Efter att ha gjort ett försök att sova med pappiljotter så ringde klockan 06.30 igår morse. Då var det bara att ge sig upp och ta ut dom där obekväma spolarna. Och om jag inte visste innan hur jag skulle sett ut på 80-talet, då vet jag det garanterat nu. Håret stod åt alla håll och det blev till att blöta. Slet mig igenom dagen på jobbet och sedan bar det av mot gävle där jag hade bestämt en mötestid med Linda, nu när man inte kan nås på telefonen.

Åkte ut till carro där det var ölspel, smörgåstårta och en hel del vinande. Efter det vare dax att ta bussen till gävle igen för att sedan ge sig av mot sandviken för att checka in nya lobby (fjant namn) som skulle ha premiär. Kön var lång men väl inne var det en hel del folk där med. Såg många bekanta ansikten och det hände en hel del incidenter. Efter det kittlade en kebabrulle dödsskönt i kistan. 

Vaknade upp något sliten idag och jag och Linda satt som två ugglor. Stirrandes och halvsovandes kom vi fram till att det inte skulle vara så tokigt att åka och hälsa på farmor och få i sig lite käk där. Tänkte även kika in marknaden med det fanns det ingen ork till och vädret tillät det inte heller. Så vi halvlåg vid köksbordet hos farmor i några timmar ist innan jag bestämde mig för att åka hem till pappsi.  

                         tack för en bra helg snyggo

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0