löständer&grannsämja

Igår gjorde jag faktiskt väldigt mycket innan jag åkte och jobbade. Hann med att köpa en soffa, cykel och gymma :) Så det kändes som en ganska meningsfull dag faktiskt. Så nu har jag min älskade gammelcykel.  Jobbet var trevligare än det brukar vara och det kan förklaras med tele2.

Idag jobbade jag på ikea, så kom den en tant springandes mot mig och såg helt förstörd ut. "kolla i diskvagnarna, jag har tappat nått värdefullt" "vart är disken" Hon skrämde mig en aning, men jag gick till disken och kollade som hon hade sagt. Det visade sig att tant hade tappat sina löständer, så håll hårt i dom nästa gång du ska käka miss.

Efter det åkte jag till pappa och hans crew (min bror, julle och pappas bröder) bakom stadium där dom håller på och reser hans kåk. Hälsade och käkade smörgåstårta. Och nu har jag precis kommit hem ifrån min lägenhet, där jag var och skrev på kontrakt.
Jag tror inte att min hyresvärd och jag kommer komma överens så bra, han gnällde så fort han såg mig om att det skulle vara tyst på kvällarna "2muntliga varningar 2 skriftliga och sen är du ute, utan pengarna tillbaka"   fan vad jag känner mig välkommen i grannskapet. Men jag ska allt lyckas charma grannarna ;)

Det som återstår nu är älskade greys och choklad. Tror inte det kan bli bättre tillfälle för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0