life is bittersweet

Morgonen började runt sjutiden med att kolla på turtles och käka frulle med lillebrollan.  Efter den trevliga stunden åkte jag och gymmade, som jag bara har gjort en gång tidigare denna veckan.  Jag har haft så fullt upp med att kolla på tapeter , möbler osv. :) Men nu börjar det mesta styra upp sig, har hittat riktigt snygga tapeter och en soffa som jag vill ha, sen så har jag beställt en skitsnygg samsungtv, som kom igår.  Min iphone har jag fått lite styr på, bara att jag inte är sådär jätteteknisk så jag förstår mig på alla sjuka saker man kan göra med den, men det tycks ju andra ha nöje av iaf, så det är ju tur ;P Har inga låtar på datorn pga av att någon raderade allt, så jag hoppas en snäll vän hjälper mig med att fixa det sen. Zebbe, du vet vem du är. haha.

Och jag vet att dom senaste veckorna inte har varit så trevliga med mig alla gånger. Jag går lite i en berg och dalbana i humöret. Men sen finns det ju människor som verkligen är påfrestande varelser också.  Iaf, jag vet inte riktigt vad det beror på , har vart ganska mycket på senaste tiden och sen att jag jobbat mycket, fast det i sig är ingen ursäkt. Men jag hoppas att det vänder på sig snart. Som sagt, nu är det dags för min karma att höjas lite, och det tycker jag verkligen att den har gjort en del med tanke på lägenheten :D Om allt blir bra, jag har ju dock inte skrivit på papprerna än :)



"vad skönt det är att ha dig här katta"
sånt uppskattar man verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0