jobb&mys

Det är så jäkla skönt när man vaknar i tid så man kan ligga och sträcka lite på sig, käka frulle framför tv:n och ta det lugnt innan man åker till jobbet :) Då känns det lite som att man är ledig.  Men icke, var sjukt många hungriga magar att mätta idag. Men efter fika började det lugna ner sig, och det var riktigt skönt. Efter den går tiden riktigt snabbt. (kanske för att det bara är 2h kvar?!) .  Jag har en namnskylt som det står katta på i köket, så serverade jag en gubbe med sällskap mat, så säger han "tack katta" och blinkar med ena ögat. Undra om jag känner honom? Kände iaf inte igen han, och hur många gubbar känner man lixom. Det är lite för personligt iaf när dom säger ens namn sådär tycker jag.

Nu sitter jag väntar på att pappa ska komma hem och mätta min mage. Han ska köpa rostbiff och potatissallad, sjukt gott! Så pluspoäng till honom. Sen har han handlat ett riktigt snyggt köksbord åt mig också :)  Så ikväll blir det melodifestivalen och chill i stora mängder.
Känns faktiskt skönt när jag inte är ute och ränner varje helg längre, jag tror jag håller på att bli vuxen. Eller näe, där ljög jag nog lite, det kommer jag antagligen aldrig bli. Alkohol är alldeles för bra för att man ska slopa det helt.


stefan andersson-anywhere is paradise ! sommar sommar sommar.

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0