I'm on top

Denna veckan började jag på dagtid igen, sweeet! Så jag har haft tid att jobba i min älskade lägenhet på kvällarna. Senast igår så var jag och pappa där och satt upp fondväggen i vardagsrummet, och det blir sjukt bra! Sen så har jag skrapat/målat lite dörrar också :)  Ser faktiskt fram emot att åka dit imorn, man hinner med mer än vad man tror.

Om man vill att folk ska göra något som man själv inte orkar så ska man uppmuntra dom på ett bra sätt. T ex: Kan inte du göra kladdkakan ist? Du är ju så duktig på det.  Funkar faktiskt över all förväntan. Gjorde det senast idag faktiskt på Sandra, när  jag ville att hon skulle måla nära tapeten som jag inte kommer ha tålamod nog att göra imorn. Vill ni ha några mer tips om hur man manipulerar människor så är det bara att höra av sig!

Idag åkte jag och Maria till lager 157  efter jobbets slut. Det var verkligen överskattat. Jag köpte ett linne som jag kände mig tvungen att köpa så att jag inte hade åkt dit för ingenting, fast jag i princip hade det.  Jag lurar mig själv och jag genomskådar det. Jag kanske inte ska bli blond till sommaren trotts allt, det blir helt enkelt för uppenbart.

Jag har suttit väldigt mycket i utbildningar denna veckan och det känns riktigt skönt. För jag är så slapp av mig och vill helst jobba så lite som möjligt för så mycket pengar som möjligt. Vad finns det för karriärval då?  Iaf, jag var på jobbintervju för team telia, men där hade dom redan tagit ut sina kämpar så jag är deras backup.  Och jag har börjar trivas med en hel del människor på jobbet och det känns riktigt skönt med lite nygammalt blod.

Igår ringde jag Lisa och det kändes inte alls som att jag inte hade snackat med henne på två månader och att hon befann sig på andra sidan jordklotet. Och jag saknar dig så in i helvete! (fyhelvede)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0