det tar sig sa mordbrännarn

Jag hatar när jag bestämmer mig för att gymma så jag går upp i tid, sen när jag står vid dörren och ska dra så släpper jag bara sakerna och skiter i det? Det låter väll jävligt onödigt? När jag ändå har kommit så långt. I annat fall hade jag ju kunnat ligga kvar i sängen och dra mig .
Men det styrde upp sig ändå, Sandra ska komma och vi ska kolla runt lite och ta en fika innan jobbet :) Så det blir trevligt.

Höll som sagt på hela söndagen med att fixa lägenheten också, men det blir mer jobb än vi anat med tanke på tapeterna i vardagsrummet. Blir att spackla HELA rummet. Stackars far min. Men nu har vi fixat alla tapeter utom till fondväggen i sovrummet, men snart så :)
Gick på ikea igår och kollade innan jag skulle till jobbet, hittade massa saker jag behöver.
Har bestämt mig för att eventuellt ta vit spis och kyl/frys, rostfritt finns knappt i den korta höjden som min kyl har och dessutom så var den så mkt dyrare. Men det skulle också vara sjukt mycket snyggare, men man kan ju inte ha allt som mor min så snällt brukar uttrycka sig.

Igår på jobbet var det skitlugnt och det var precis vad jag behövde. Pengar för att göra ingenting alltså. Antar att folk har slut på pengar och spar dom sista till påskhelgen. Jag spar dom till torsdag då jag tänkte göra hofors osäkert. Fel ordval med tanke på att jag är lite mer rädd för dom i hofors än vad dom borde vara för mig.
Det var längesen hela ligan var ut så det tycker jag vi borde ordna snart :) Eller spara det till min inflyttningsfest ;D Om jag vågar ha det trotts att min hyresvärd kommer hänga på låset. Men då får han göra det.


image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0