inge midsommar utan torsåker

Det har precis varit midsommar och jag har inte gjort någon krans. Jag har inte ens plockat en enda blomjäkel. Och midsommarmaten vare inte så mycket tradition i som jag hade hoppats.
Men maten var god, blommorna i rabatten var fina och jag har varit i torsåker. Så allt är bra. Kanske till och med bättre än bra.

Det blev grillnig hos Lisa i fredags som började spåra när solen förvann och grillen hade slocknat. Jag har blåmärken på mina lår pga av en väldigt spontan lift fram till gästis på ett väldigt obekvämt cykelstyre. Men fram kom jag och det var bland det viktigaste.
Sådär lagomt rund under fötterna var man ju ändå framme och umgicks med hela torsåker och en liten bit av hofors. Jag träffade min bror och det var en av höjdpunkterna. 
Tack för en helskön kväll, vi kör reprisen nästa år!


               


Kommentarer
Postat av: lisa

repris blir det, men dock inte lika mkt dricka! :P

2008-06-22 @ 23:19:07
URL: http://laajsaa.blogg.se/
Postat av: viktor



word!

2008-06-24 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0