this is it

När jag åt idag så var jag riktigt hungrig. Jag hade med mig mer än vanligt och lyckades äta upp ALLT. Och jag kände att jag fortfarande kunde få i mig lite mer. Och vad gör man inte då? Tar lite av Danielssons ökända bönor såklart. Det blev lite torrt, men som det kändes då hade jag inte direkt något val. 15min efter känner jag hur mättnaden börjar komma krypandes. Jag gillar inte mättnadskänslor. Lagom är alltid bäst.
Nog om det.

Idag blire bio med brudarna. Det här gänget har inte varit samlat på jag vet inte hur många månader. Och det ska bli så skönt! Dock har jag ingenting att säga till om när det gäller filmval, trotts att det är jag som står för hela kalaset. Men hur mycket kan man begära? Egentligen.
Jag ska försöka smita ifrån lite tidigare från jobbet så Lisa och Klara slipper vänta på mig. Då slipper vi också stressa ihjäl oss på vägen dit.

Viktor har begett sig till P&L och ska tagga hela helgen. Och nu närmar sig Arvika med stormsteg. Det är en utav höjdpunkterna under hela sommaren.
Igår åkte jag , Lisa, Henke och Nelson och kollade upp utbudet på tält. Det var inte så stort. Men jag hittade världens bästa investeringar som gör att jag kommer leva i lyx jämfört med alla andra. Bl a en uppblåsbar madrass och en tältstol med parasoll. Men det kommer mera, tro mig!




Jag saknar dig redan nu.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag skulle vilja veta vad du mer ska ta med dig? :P

2008-06-26 @ 14:14:09
Postat av: viktor



Mättnadskänslor. Haha! Tungt ämne. Fråga Danielsson.

2008-06-29 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0