karman går motsols nu.

Jag förstod att något skulle hända. Jag har haft sjukt bra karma på senaste tiden. Och som ni vet så kan man inte bara flyta fram på en bra karmavåg resten av livet utan man måste även få en fet jävla tsunami så att man har lite att bygga upp på igen. Och det var precis vad som hände mig denna veckan. Tsunami var kanske att ta i, men det var en liten översvämning iaf. Jag kanske inte ska nämna sånna där småsaker som att jag pajjade mitt eget head-set och att jag inte kunde lägga in mina ordrar i tholbox. MEN. Min iphone är trasig och det smakade surt sa björnen när han käkade rönnbären. Dom måste göra något åt denna asfalt i hofors som orsakar dessa stora händelser. Sen fatta man ju såklart att det skulle vara i hofors av alla ställen också. Det gör mig inte det minsta förvånad. Så nu får jag gå runt med en stor spricka i min kära ägodel som är utan både garanti och försäkring.
SURT SA KATTA NÄR HON TAPPADE SIN IPHONE I ASFALTEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0