...blekast i kvarteret i år igen, som alla andra år!

Igår fick jag finbesök. Lisa var här och hälsade på. Hon hittade ända hem till mig HELT själv. Med hjälp av ett  litet samtal så stod hon sen utanför min dörr. Jag måste säga att hon gör framsteg med tanke på hennes lokalsinne. Jag är utan tvekan imponerad.
Jag fick se hela hennes resa i bilder. Och det gjorde att jag började se fram emot min ännu mer. Fast jag ska försöka leva i nuet. Det är då man har det som bäst tror jag.
Sen tog vi en promenad i värmen. Låt det aldrig bli kallt igen.

Nu är det bara en dag kvar. Hoppas det går fort. Sen har jag min efterlängtade ledighet. På fredag blire boulongern med Lisa och Tessa. Jag ska steka som fasen. För jag ska fanimej få färg i sommar. Även om jag är inomhus större delen av dagarna.
På kvällen blir det kubb och öl med ett jäkligt skönt gäng. Så det kan inte bli annat än lyckat. Så jag har ingenting att oroa mig för.  Som sagt, bara imorgon kvar.


Kommentarer
Postat av: lisa

jag må juh säga att jag är ruggigt stolt över min insats själv :D

2008-06-05 @ 23:31:16
URL: http://laajsaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0