bessmerfesten

Helgen har varit riktigt tuff. Och med tuff menar jag jobbig. Inte för att det har varit mycket på jobbet, för det har varit stendött. Utan för att jag har varit så sjukt sliten. Och lite kanske beror på lördagens bravader.
Det jag kan säga är att det är grymt kul att åka karusell. GRYMT KUL! Speciellt med lite alkohol i blodet och en som snurrar på virvelvindarna riktigt snabbt. Och jag fick dem bägge.
Faktiskt så var det så mycket folk så att man inte han träffa alla man ville se. Inte för att jag ville se så många, men jag såg dom inte! Och jag dansade för typ 2:a ggn i år, det här börjar arta sig.
Och nu när Lisa äntligen är tillbaka kan jag återgå till det normala och slippa tänka så mycket, för hon gör det åt mig, så jag kan bara leva. Om det nu inte är en del av livet?

Idag har det faktiskt gått bra på jobbet. Så bra så att jag kunde sitta och chilla den sista timmen. Lika skönt som alla andra dagar då jag vill unna mig något extra. Ibland lyxar jag till det med en kopp kaffe och lite expressen.
Life is guuuuut.



OM TRE DAGAR ÄR JAG LEDIG I TRE DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0