målet är lycka

Helgen har jag tagit mig igenom helt utan problem. Jobbet flöt på bra och jag har umgåtts en hel del med Viktor. Även Tessa var med på ett hörn, där kladdkaka är inblandat.Och det är ju aldrig fel?

Jag har börjat ut och gå en del nu om man jämför med mitt uppehåll som varande i ca 1mån. Sjukt skönt att komma igång nu måste jag erkänna. Fast Viktor är väll inte lika nöjd över hastigheten på promenaden.
" Det är som om du går med stavar fast du inte har några!"

Sitter i bilen nu påväg till Göteborg. Det är nog på tiden att komma ifrån allt lite och träffa alla som man ser alltför sällan. Jag har planerat in shopping och öl, sen mest chill. Hoppas vädret är på min sida så man kan åka till havet någon dag också :)
Det här ska bli SKÖNT!




Du är nästan för bra för att vara sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0