ring nu, innan jag spricker.

Hela denna veckan har jag jour på jobbet. Det innebär att det ända jag gör mer eller mindre är att sitta och surfa och ta emot lite inkommande samtal. Jävligt slappt med andra ord.
Eftersom jag sitter och nöter bloggar så hårt så hade jag hoppats på lite mer från Lisas sida, men hon verkar inte ge med sig.

Här går jag och väntar hela dagarna med spänning om det där jäkla samtalet som berättar att jag numera är faster. Jag vill att dom ska ringa NU.
Faster Katarina , det om något är riktigt tantigt. Som försvar är jag iaf bara tonåring. I en månad till.
Richard och Moa kommer bli riktigt bra föräldrar åt den lilla knodden, Hampus eller Evelina.

Idag hoppas jag på filmkvällen med Nelson och Henke innan dom drar till staterna och lämnar oss bleka nordbor här.  Vem ska jag nu sitta och pika som inte gillar öl och spelar alldeles för mycket tv-spel?:) Det här kommer bli tufft!

Kommentarer
Postat av: birlev



Haha! Sällan sköna bloggar på dig asså! Nu jävlar måste jag höja min nivåhär känner jag... =)

2008-07-29 @ 21:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0