När katten är borta dansar råttorna på bordet

Efter en lång bilfärd igår var jag slutligen framme i götet. Träffade Dea, Josse och Madde. Vill säga allt jag behövde få ut av den här resan. Förutom shopping och öl såklart.
Men shoppingen blev av idag. Tack gud för mina rikspresentkort, annars hade jag inte fått mycket så pank som jag är nu. Lyckades få med mig syrran på 5st hm butiker idag också.
"Nu behöver inte jag gå på hm på ett helt år. Det här är ju som att äta tacos i en hel månad!"
Lite gnäll får man ju ränka med.
Dock har jag dragit två nitar idag. På carlings byter dom tydligen inte ut ett par byxor mot rikspresentkort och på stadium så har dom inte mina skostorlekar.
Jag gillar ingen utav dom.

Imorn ska jag träffa Robert som jag inte vet när jag såg sist. Det var iaf år och dar sedan, vilket var alldeles för längesen. Efter det så blire grillning hos Madde, och det kanske är då jag får min inplanerade öl? Det är då jag vet om jag har lyckats eller inte.

Idag när jag satt på bussen så kom det upp en hel del tankar. Jag förstår inte hur man kan tänka så mycket under en sån kort tid. Men uppenbarligen så går det helt utan problem. När jag väl är här nere så inser jag hur mycket allt/alla betyder. Det som är så synd är att man måste påminna sig själv om det.
Det är ju inte så att jag inte känner av det när jag är hemma, men här nere så blir allt så mycket mer påträngande.
Här nere är det verkligen som en helt annan värld.
Och tur har väll jag som får vara en del av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0