onsdag. utan barnet

Tror ni mig nu att jag har lite att göra på jobbet då jag t om tar mig tid till att blogga ungefär varannan dag? Jag har all tid i världen. Jag har faktiskt börjat ta tag i lite vuxna saker under dagstimmarna då också, som man vanligtvis inte tar tag i när man kommer hem, även om man är ganska tvungen. Jag har bl a ringt facket ett flertal ggr. Jag har även kommit mycket närmare mina vänner då jag spenderar mer "telefontid" med dom och nu ligger våran vänskap på ett helt annat plan. Och dethär är helt tack vare Vendator.

Filmkvällen igår blev inte direkt någon filmkväll. Efter att ha diskuterat i 30min om vilken film som ska ses kommer alla tillslut överens om att det är batman som gäller. Jag tillhör dock inte alla.Och den gällde faktiskt inte alls. Jag hängde med halva filmen innan jag insåg att den var seg och ointressant och det var ungefär då jag började snacka massa skit istället. Då vart det MYCKET trevligare.

Idag är det en katta&tessa-dag som gäller. Dom är alltid lika roliga. Vi ska in till gävle och hänga en stund och då tänkte jag passa på att köpa massa onödiga saker för pengar jag inte har och jag ska försöka tvinga Tessa att göra likaså. Efter det ska vi gå på bio och se Hancock som jag hoppas inte blir en besvikelse.
Det ryktas om att Idol-Ola kommer och uppträder kl.21 också, kanske är värt att stå framme vid scenen och trängas med resterande tonåringar som jag är hyffsat likasinnade med? Jag ska se till att ha något rosa på mig också. Och något riktigt kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0