slutklämmen v.28

Nu har jag pinat mig igenom den här veckan, och det har inte varit en lätt match. Det börjar bli tungt när 8h känns som 24. Men nu snart, så är det problemet ur världen.  Och det känns som jag inte kan få en så mycket bättre avslutning på det hela än att träffa Tessa.Det här har vi behövt länge!
Att träffa henne känns ungefär som att slutligen få mat när man är riktigt hungrig.  Och det mina vänner, är en riktigt bra känsla!


Lisa och jag har börjat luska en del nu i norge-planerna. Har fått ett tips från Lelle där hon jobbar nu, men dom verkar inte vilja prata med oss. Så nu försöker jag hitta på ett sätt att muta dom på. Eller så får vi helt enkelt dra iväg ett mejl och börja se oss om för annat också.
På tal om det så känner jag att jag behöver en nystart, en rejäl sådan. Efter att ha hamnat i en 3årig slentrian så är det nog vad som krävs för att klippa banden helt.
När man vet vad man har och är nöjd med det för tillfället, det är då man blir för bekväm för att se sig om efter annat. 


Igår visade jag viktor en annan del av Sandviken.
Kan behövas med tanke på den syn dom flesta brukar ha vanligtvis.  Och han såg en hel del som han inte hade räknat med.  Sen att han gick och fotade i stort sett allt, som en turist, hör ju till en helt annat sak.


"nu tänkte jag vara jävligt ohardcore och säga att du är bäst"

Kommentarer
Postat av: viktor



Haha! Men jag är ju turist också ;D

2008-07-11 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0