Mr.Danielsson

Jag diggar Danielsson. Som fan. Han har faktiskt gjort ett uttalande om att han "egentligen inte gillar människor överhuvudtaget".  Varför är jag inte förvånad? 
Igår hade vi en livlig diskussion om mat.  Nu frågade han precis Sällis "Vad vill du att det ska stå på din gravsten, Sällfors?!"
När man inte delar samma åsikt som honom så brukar han slänga ur sig "Acceptera det jag säger, utan att tjaffsa!"

Han är den som pratar segast av alla på kontoret. Gestikulerar med armarna under samtalen för att få den rätta känslan. Äter en sjukt nyttig måltid och sen går och köper en flottig glass. Går 5min innan alla andra på rasten.  Kastar stenar mot stora askkoppen och försöker få dom att ligga kvar. Tar en whisky innan läggdags för att somna bättre.


Inom Vendators väggar anses detta som någorlunda normalt beteende.

Kommentarer
Postat av: viktor



Hahaha!



Så jävla sant! Skönt o höra att D-SON frf håller stilen. BIG UP!

2008-07-25 @ 13:17:23
Postat av: sandra

haha klockrent !

2008-07-25 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0