work it out

Efter ett hårt arbetspass igår tänkte jag avsluta kvällen med en film. Och eftersom jag har fått för mig att jag inte gillar svenska deckare (wallander,beck osv.) efter att ha sett ett ynka fåtal så fick det bli tolken. Och det var nog ett ganska dåligt val i hopp om något bättre. Den var sjukt seg och jag tvingade mig själv att se klart hela.

Hoppade upp sju i morse och tog en morgonpromenad, var längesen nu. Skönt att komma igång igen. Känns mindre skönt att hosta upp halsen medans man går ute och kylan kryper upp under jackan. Sen försöker jag undvika att få en hostattack när folk eller bilar kommer i förbifarten så att dom inte ska tycka att jag är en idiot. Och det borde ju på ett eller annat sätt tyda på att jag vet att jag gör fel?.

Snart blir det att åka till ikea, skönt att vara någon annanstans en måndag är på skit resse. Blir nog mycket folk idag och då går dagen fort också. Sen har man ju lelle där, var längesen jag jobbade med henne :) kulkul. Efter det blire lite gym om jag orkar och har tid innan jag bär mig av mot hofors för att träffa Ronja som jag sedan ska följa med hem til falun. Mysigt zorro!

Anna 8år
"De vuxna kan äta så mycket godis de vill, vara uppe så länge de vill och sminka sig så mycket de vill. De hemska är ju att de inte vill det."


SHIBBY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0