when the air come out of your lungs

Vissa dagar känns helt enkelt tyngre än andra. Idag har det varit en sådan dag. Ibland måste man helt enkelt stanna upp och hinna reflektera allt som händer runt omkring sig. Det är så himla enkelt att bara leva och vara fullt upp med sitt utan att hinna känna och tänka efter. Det känns som jag aldrig hinner med mig själv, fast i stort sett det ända jag gör, gör jag för mig själv. Jag antar att det är lätt att man skaffar sig fullt med saker att göra så att man inte hinner känna och tänka på allt det jobbiga runt omkring en. Slänga det åt sidan och gå vidare, men förr eller senare så kommer det nog ganska snabbt ikapp en.  Och alla dom där jobbiga småsakerna känns ganska tunga när dom ligger på hög.

Min pappa är den bästa som finns. Ingen tvekan.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0