twice as much as it should been

Frågan är om jag vaknade såhär tidigt bara för att jag är van vid att gå upp vid det här tiden eller för att jag drömde att en karl hade fått ögonen söndertrasade så att han inte kunde gå till gymmet?! Vilket var en ganska skum dröm å andra sidan. Hur ska vi tyda den?

Igår var jag fyllechaffis för första gången. Det var..... INTRESSANT.
Jag vet inte vad som får nämas och inte nämnas. Men alkohol kan göra ganska mycket med en. Den här individen som vi kan kalla för bettan förvandlades från sina snart 20år ganska snabbt ner till åldern av 8. Inte bara i sättet utan också i talet.  R förvandlades till J:n osv.  Efter att ha spytt en hel del så bestämde hon sig för att låta bli att göra det i min bil, vilket var uppskattat. Men det kom lite mindre trevliga kommentarer ur bettans mun.  Där "fuck you" och "håll käften" var i stort sett det ända som fanns i ordförrådet. Hem kom den rackarn och glad är jag för det. Och eftersom jag är en sån där elak jävel så tycker jag det var lite roligt att se allting, mindre roligt för henne idag antar jag.

Idag ska jag skita i att träna tror jag. Behöver nog vila kroppen lite efter en intensiv vecka :)  Kusinen Elina fyller 3år så det blir kalas idag! Det ser jag faktiskt fram emot. Något annat som ska bli sjukt kul är att det vankas untgång med Mirris och Sanna. Sjukt längesen, alldeles för längesen.
Jag och Ronja har kommit vidare med frågan om att jobba i Norge, hittade en sjukt bra annons häromdan, som vi ska svara på :) Så hoppas det styr sig nu!

Kommentarer
Postat av: bettan

tack för allt gumman :)

2008-02-16 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0