tjyyyyv

Nu ska jag berätta en väldigt hemsk sak. Igår fick jag skjutts av snälla Linda till sandviken. När jag går ur bilen så känner jag i fickan och till min förvåning så känner jag inte mobilen där. Jag orkar inte bry mig så mycket så jag åker hem, ringer Linda och säger att jag antagligen tappade den i hennes bil. På morgonen ringer jag henne och kollar om hon hade hittat den, och det hade hon inte!! Jag ringer resultat och dom hittar den inte heller!! Oh no tänker jag och ringer till den, jag möter en röst som berättar vilket nr jag ringt, som oturligt nog låter exakt som mitt. DEN HAR BLIVIT STULEN. 

Jag måste ha legat väldigt mycket på minus sidan på karma nu för att få utstå allt det här men det positiva är att då kan det ju bara bli bättre, och det känner jag på mig att det blir. Det som känns surt är ju att alla nr och allting försvinner , så man känner sig lite handy.  Men eftersom jag ska kalasa imorrn efter jobbet (som börjar kl 8!!) så har jag betsämt med Linda exakt vart vi ska mötas så det inte blir några missförstånd ;)

Och denna veckan måste jag dra till med att det har vart ovanligt trevligt på jobbet och gått ganska ovanligt bra. Så det känns sjukt skönt. Just ja, jag var och kollade på en lägenhet idag också. Tro det eller ej men jag ringde och pratade med dom helt själv och bestämde tid för visning osv. Det är faktiskt vuxenpoäng till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0