ta en spade och gräv ner dig så slipper jag se dig.

Jag kan inte tro att det är sant, puckot har tagit ut 2 000 från sparkontot för att shoppa, vilken idiot. Jag trodde jag hade mer självbehärskning än så. Men tydligen inte. Sen har jag beställt saker för 2 000 också, som jag får vänta med att betala tills lönen kommer. En kamera, den var iaf behövlig. Min andra tar det typ tio min innan den blixtrar till, och då blir det typ tjugo blixtrar. Man blir både blind och förlamad i ansiktet efter att ha gjort det där falska leendet ett bra tag. Så det blir det förhoppningsvis ändring på.

Idag gick jag upp 07.30 för att jag skulle hinna gymma, jo tack. Gymmade en kvart innan jag gav upp. Fick skitont i halsen. Kanske inte så konstigt eftersom jag har hostat mig till sömns dom senaste nätterna, men jag trodde jag skulle klara det. Jag insåg att det inte gick och att det kanske var bäst att vila tills det gått över. Och här sitter jag. Medans min kondition går åt helvette.

Gud vilket positivt inlägg jag har skrivit. Det här måste bli en riktigt bra dag känner jag på mig. Och jag menar, vad kan inte krydda på det positiva om inte lite villaägarna? Fatta man ju att karman skulle hitta mig förr eller senare, man kan inte hålla sig undan. Jag kanske ska fundera på att bli en bättre människa innan han förgör mig.

minuslistan:
zebbe
mamma
förkylning
villaägarna                                                                                                            hah. jag äskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0