so much for so little

Idag på villaägarna ser jag hur Erik har ett väldigt inlevelsefullt samtal med en kund. Kunde dock inte låta bli att lägga märke till att han står vänd mot fönstret som avspeglar honom pga mörkret där ute. Han gestikulerar och försöker se så professionell ut som möjligt. Han ser inte att jag iaktar honom och jag mobbar honom inte, just för att det är så sjukt roligt att se så jag vill inte att han slutar. Det är typ som att se sin lillebrorsa stå och mima framför spegeln, man skrattar inombords så att dom inte ska märka att man står där, annars blir det ingen nästa gång.

Erika och jag hade en del pyssel på förmiddagen också, väldigt underhållande i brist på annat. Jag var designern och hon var arbetarn :) Så det har vart en av dom trevligare dagarna på länge idag faktiskt. Trotts att det fattades några pusselbitar för att göra den fulländad, men fulländat det blir ju inget. NÅGONSIN.

Imorrn tror jag på en liknande dag och lite solsken skulle inte heller sitta fel. Har ju läst att det ska bli en varm helg. Nu har jag även lappat ihop alla tomma timmar på helgen så jag har att göra.  För att gå in på nått helt annat så har jag inte gymmat på hela veckan och börjar känna hur ågren viskar mig i örat. Men jag är faktiskt förkyld. Och går på.... halstabletter?  Ju mindre jag tränar ju onyttigare käkar jag också, det blir någon form av livsstil det där. Men nästa vecka hoppas jag att viruset lämnar mig ifred så jag kan go back on track som man så coolt brukar uttrycka sig.  Eller hur var det högstadiepojkar?


SHIBBY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0