långlördag

Jag hade hoppats på att lelle skulle jobba med mig idag, men det gick bra ändå. Jag får träffa henne på måndag ist :)  Håkis var iaf där. Med dom känns det mindre som ett jobb och mer som en skola.  Och det är ju kul, för där gör man ju lite mer som man vill.  Jag invigde kräftarmarna idag, som klarar 400 grader så nu kan jag fan simma i oljan.  Idag gjorde johan bort sig lite, det tyckte jag var kul. Det var några som kom fram och hade skrivit på en lapp vad dom skulle ha och visade honom den. Då börjar han prata med dom och ränkar med att få ett svar tillbaka? haha. Jag har gjort liknande sak förut. Men då var det en blind som frågade vart skedarna var, och jag pekade. Vid sånna tillfällen skäms man vekligen för att man inte tänker längre än vad näsan räcker.

Igår efter jobbet var det myskväll hemma hos mig. Käkade vindruvor, ananas och passionsfrukt. Kollade på film och bara snackade, skitskönt :) Såg a lot like love och den var fanimej rolig. Gud vad man kan känna igen sig i vissa saker. Folk överlag är så himla lika varann när det väl kommer till kritan. Det är bara vägen dit som kan vara väldigt annorlunda.


bäst just nu: shout out louds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0