kalasX2

Igår var det som sagt kalas för Elina. Linda var också där, och det gjorde det hela genast mycket trevligare :)  Känns som vi har kommit varann mycket närmare nu bara dom senaste veckorna, trotts att vi stod varann väldigt nära innan också. Det var tårta och kakor, och jag åt så jag trodde att jag skulle spricka. Inte för att jag åt mycket, utan för att jag var mätt sen innan också. Men jag ville ha lite av allt, och då har jag kommit på hur jag ska göra, ta en tugga av allt och skickar resterna vidare till Linda. Funkar mkt bra!


     



Efter det så fick jag skjutts av Pettan&Linda till Mirris nya lägenhet på brynäs ;) Den var sjukt mysig och jag blev avis på en sek.  Det blev fixning, öl och melodifestivalen. Efter det ytterligare en förfest innan det bar av till hangan. Tro det eller ej men jag dansade faktiskt nästan hela kvällen + att jag minns! Jag tror att jag har fått mina förlorade hjärnceller tillbaka! Det kallar jag karma! Men jag ska inte ta ut allt i förkott så att jag blir besviken sen om det visar sig att läget inte är så.
Kvällen var med andra ord lyckad. Kom inte till Sanna som det var tänkt, och det var riktigt tråkigt dock. Skulle vara kul att träffa henne. Igår insåg jag hur mycket jag saknar alla på hr, vi var sån skön grupp.

Idag blev det en sväng på stan innan jag tog bussen hem. Jag skulle storshoppa var det tänkt, men hittade inte direkt nått :/ Men jag införskaffade mig två par skor iaf :)  Jag ringde mamma så fick hon flytta över pengar från mitt spakonto, så nu är jag mindre rik där.


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0