jobb är mitt liv

Att jobba igår störde mig faktiskt inte det minsta, jag jobbade med Annica som jag inte gjort förut, så det var kul! Sen så har jag börjar hålla mig borta från alkoholen nu när jag jobbar, vilket inte hindrade mig en sekund tidigare, så det är ännu en fördel att jobba. Jag orkar otroligt mycket mer och dagarna går fan så mycket snabbare. En dag till och sen börjar resse, the hell.

Igår när jag kom hem stod maten på bordet, så som det ska vara :) Sen så var det melodifestivalen som hägrade och jag blev lite besatt av Amy Diamond, grym tjej! Efter det så tar jag fram snillet i mig och börjar läsa en psykologibok! Sjukt intressant, ångrar att jag inte valde psykologi i gymnasiet. 

Var in på mitt konto nyss, och det visade sig att det är i stort sett tomt. Jag har råd med kläderna jag beställt och utgången nästa helg som jag hoppas på. Men inte med min första a-kassa räkning. Så den får helt enkelt vänta fram tills lönen. Lika så alla andra nöjen.  Inge bräda för mig nästa helg med andra ord :/  

Nu ska jag bege mig till köttbullarna, laxen och kotten! Ses i resturangen gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0