falun here i come

Jag sket i gymmet igår, var helt enkelt för trött. Kanske förståeligt efter att ha gått upp sju på en promenad för att sedan springa runt i köket hela dagen. Jag sov på bussen till hofors ist där jag mötte upp Ronja. Sen tog vi bussen till falun där vi gjorde det traditionella. Vill säga kollade på en hel del vänner. Sen vaknade jag mitt i natten av att hon slänger sina armar om mig och lutar sitt huvud mot mig. Jag blev lite rädd men tyckte även att det var mysigt så jag somnade om. Kan hon ha misstagit mig för hennes pojkvän? MYCKET möjligt.

Så fort vi vaknade blev det hotellfrukost på park in. Lika gott som sist vi var där. Och denna ggn såg jag en klasskompis sen gymnasiet som jobbade där, det var kul och jävligt otippat :P  Sen traskade vi på stan och färgade lite hår innan det blev av att skynda till tåget som gick mot jobbet.  Denna kvällen blev det för en gångs skull tele2 så det var chill.

Nu sitter jag här med min kalla kopp te och funderar på att sussa lite. Så jag kommer upp imorrn också då det blir ikea som väntar mig. Och sen det viktigaste GREEEEEEEEEEEYS! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0