en promenad genom stan.

Idag skulle jag ut och gå innan frukost, tog på mig ytterkläderna, kopplade sanna och begav mig av. När jag gått 20m inser jag att jag inte orkar mer "jag är ju trotts allt förkyld och behöver vila kroppen lite". Haha. Så typiskt att man ska hitta på ursäkter för sig själv för att må bättre.  Sen undrar jag faktiskt vem den elaka lilla parveln var som lyckades smitta mig? Den måste ha nått ont i sig.

Jag hatar mina jobbtider som jag har nu. Jag ogillar projektet som jag sitter på nu. Att det är en avancerad utmaning är väll det minsta man kan säga. Känns som jag håller på att tappa stinget, men så kanske det blir efter 2 års ältande om i princip samma saker? Villaägarna är ju långt ifrån vad jag är van vid, och jag vet inte ens om jag gillar att ändra mina vanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0