deal or no deal.

På jobbet har jag ingått världens bästa pakt. Pakten går ut på att vi inte får sälja, och den som säljer före mig blir skyldig mig en tjuga, om jag säljer före dom andra, då bjuder jag på en morot. Riktigt bra deal, för jag är fattig. Sen så slipper man ju känna pressen när alla säljer om man bestämmer sig för att ingen ska göra det?:) Fast Erik sviker hela tiden så han får inte vara med längre.

Igår gick jag och mamma en promenad, som bestod av en HEL mil! Väldigt stolt lär jag tillägga, fast jag somnade så fort jag kom hem.
Och idag har jag simmat med gammelgäddorna. Det är ganska drygt. Dels för att dom simmar riktigt sakta och när man väl kör om så skvalpar dom så att man får vatten i hela ansiktet och drabbas av en kallsup och dels för att det är sjukt långtråkigt att simma.

Igår såg jag Tessa en snabbis, sjukt kul att se bruden. Var ett tag sen. Men varje gång man ses så känns det ändå som igår :)  Och idag hoppas jag på myskväll hos favorit zebbo efter suckysucky worki. Dessutom ska jag dra till med att ta min skitsnygga bil till jobbet för en gångs skull!  dra på trissor.

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0