dagen efter igår.

jag lovade mig själv, och jag svär det gjorde jag verkligen. Jag skulle vara nykter. Och hur fan tror du jag mår idag? Åt helvette! Jag hade lovat pappa också, det var kanske det viktigaste löftet om något. Han bryr sig verkligen och jag tror faktiskt han var glad över att jag gav honom det löftet.. Så bryter jag det på en kvart. Jävla skit. Men mamma har lovat mig att inte nämna nått om det till honom. Det man inte vet tar man inte skada av som man brukar säga.  Jag träffade mycket folk igår, så det var kul. Annars var dte inget speciellt.

Ringde Linda idag som vra i valbo redan vid tio :) Fattar inte hur hon orkar. Så  jag skulle snart komm aoch hämta henne så ska vi åka till gävle! Jag vill ha en t-shirt från hm's nya kollektion som timbaland har designat :) Jag skulle faktiskt gymma idag, hade jag tänkt. Tills jag vaknade. Då slängde jag dom tankarna och gjorde nya istället. Dels för att jag hade träningsverk sen jag tränade igår, dela för att jag skulle spy om jag skulle anstränga mig idag.  Så undra vad som händer ikväll? Skulle vara mysigt att gå på bio med nära och kära! Eller  bara vara hemma med min favoritpappa?:) Sjukt svårt val.
 

Igår träffade jag min favvotessa ;)
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0