årets första åk

Idag har jag vart till kungsberget med min bror och far. Jag har inte åkt på flera år så jag var inte riktigt säker på hur det skulle gå. Men ja, jag ägde fortfarande! Och det fattade man ju :) Egentligen.  Nu är det bara bräda jag vill lära mig. Har åkt det 2ggr bara, fast egentligen räknas bara en gång (jag gav upp ena gången för att jag inte ens kom upp i liftjäveln). Så nån gång till innan jag åker stadigt på den.

Det var väldigt roande att se kims alla små olyckor. Ramla i liften, mitt i backen och kör in rakt i mig. Mindre skönt när jag får hans näve över käften som han hade valt att ha ute i luften. Men det är lika bra att vänja sig. Förr eller senare borde man ju få sig en käftsmäll och då är det lika bra att vara beredd på hur det smakar :)

Just nu sitter jag och överväger om jag ska sova eller se en kass film? Tänkte bara påpeka att jag har huvudvärk och ont i halsen också :/



Lisa. du vet att jag tänker på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0